Sunday 9 June 2013

Beg tertinggal dalam bas.. :(

Fuhhh sekejap je dh masuk sem 3... Then esok bermulah hari pertama sebagai pelajar sem 3 building surveyor... arghh sem 3 ni macam hambar sikit.. sebab hari pertama je dh macam haram.. satu beg tertinggal kt dalam bas masa otw balik Seri Iskandar.. Perempuan India tue la macam haram tiba2 je suruh tukar bas time kt skudai..  Dhlar beg banyak, tiba2 time dalam bas baru aku rase macam ade yg tak kena.. dhlar bas tue bas gi Kedah, berhenti pun kat Mydin Meru tue... jauh wei dari seri iskandar, 60 ringgit teksi aku kongsi dgn scha yg balik sekali dgan aku.. Arround 5.30 pagi aku call my mom pasal beg tue, habis berasap telinga aku kena ceramah.. haha tapi my mom tetap tolong punya, maklumla ank lelaki tunggal... then dh call driver bas tue semua, dapat la balik beg tue... beg nya sampai larkin balik then my mom kirim kt senior perempuan part 6 yang nk balik SI jugak.. dh jadi satu kerja nk menunggu budak tue balik, dhlar sampai kul 5.30 pagi.. time aku tido tue. Nasib baik first day semalam aku tido rumah joe.. so aku bawaklar kereta joe ditemani Azam gi ambik beg tuekul 5.30 pagi kt gate Uitm. Thanz to my mom, to senior part 6 tue and Azam... haha dapat balik beg tue... dalam beg tue ade kasut adidas, converse and vans.. mana la mampu nk beli lagi.. hehe that's all.. bye2..

No comments:

Post a Comment